Wednesday 13 July 2011

stof tot naaidenke

soos sekere van julle al agtergekom het is ek mal daaroor om met woorde te naai (-;

hier is my

stof tot naaidenke

hulle sê mos jy sal saai wat jy naai. en soms sal jy naai wat jy saai.
ja jinne, alles is 'n naaiery. 
met ons highbrow naaivorsing, fancy naaislaanboeke en ons hordes naaigraadse studies het ons uiteindelik besef ons deel almal een great en mighty naaisionaliteit. of jy nou 'n naaipolitaner, naaimakwalander of naaizi is mag jy naai net wie jy fokken lus het.
met ernstige naaibetragting kom ek agter dat hierdie spel op aarde een groot naai-apery is. net naaibootsings en naaipratery waar jy kyk. waarlik kan ons nie teen ons naaituur baklei nie.
sekere kenners beweer dit is 'n knaende naairosis, maar ek dink ons is net te damn naaiskierig! en kyk waar het dit ons gebring - 'n wonderlike spul naaisate met 'n glorious naailatenskap.
ek kan dit nie genoeg benaaidruk nie, maar ons is almal genuine en naaigemaak.
selfs naaidoodse ondersoeke toon dat die naaiskokke van 'n goeie naaiery jou summier na die hiernaaimaals stuur.
ja, laat ons meer naailatig  en naaiywerig wees en hierdie naailope met volle bors en spier hardloop.
ons sal naaiderhand die rowwe see's met toe oë naaivigeer mits ons naaistreef om die beste naaiers moontlik te wil wees. die naaigevolge sal 'n soete naaismaak in die mond laat...

naaispel en naaiskrif: the time is naai to NAAI

No comments:

Post a Comment