Saturday 25 September 2021

daar is jou asem

      vir Kim

ek voel jou asem dartel
uit die gleuwe tussen my klavier se 
swart en wit klawers
soos vlerke fladder jou asem
tussendeur my vingers
selfs deur die stadigste melodie
daar is jou asem
gereed om nes te maak in
die oopgestrekte webbe van my vingers

ek buig af totdat my neus amper
die klawers raak
ek laat jou koel asem
my op my lippe kielie
ek rus my kop teen die klavier se deksel
ek glimlag groot
want ek het nou net jou 
hele asem deur my mond ingesuig
nou is ek reg om Granados te speel

***

Kim's answer:

I will change my peachy colour
To black and white
Mould my rounded form
To hard rectangular keys
Turn my gut into a wooden chamber
My bones and sinews
Will become a metal frame and fine steel strings…
And when your fingers play me
Rhythm of my heart
Resounding in my mind,
I believe I will know your very soul
And for a time
We will be one.

No comments:

Post a Comment