Monday 18 October 2021

gee my eerder polyfilla

dit is nou een ding wat my irriteer:
wanneer iemand vir my uit die bloute die teksboodskap stuur:
Hi Lara, how are you?
en niks anders
dit is een van die luiste vrae onder die son

ek sal nooit hierdie woorde vir iemand stuur op teks
as ek waarlik belangstel 
sal ek my verbale konneksie meer aanvul

sê iets meer van jou nuuskierigheid of belangstelling in my welstand
of bel my eerder dat ek ten minste jou stem kan hoor!

ek voel gedegradeer om myself te verknoei in die oorweging 
om die vraag te antwoord of nie
ek weet van vandag af sonder twyfel
ek antwoord nie hierdie teksboodskap-vraag nie 

gee my eerder polyfilla
om die stil gate te stop
en nie so 'n vraag  nie!

so nou weet julle:
moenie hierdie onkreatiewe, kort-af vraag vra op teks nie
ek glo dit kom van 'n gevoel van omgee
maar wys my dan dat jy my menswees, insig, my diepheid hoër ag
and give me more!!

No comments:

Post a Comment