Tuesday 30 November 2021

ek dans

ek dans te midde van die beperkinge wat ek in my lyf voel
ek dans te midde van my hart wat wil breek in 'n lompe sprong
ek dans al dam die trane op in my oë oorlat 
die dans-opleiding verby my gegaan het
ek dans teen my onvolmaaktheid in
ek dans my verstrakte longe en ribbes los van die jarelange hoesery
ek dans omdat dit my menswees sonder fieterjasies uitbeeld
ek dans omdat dit my onbeskaafd beskaafd laat inpas in die wêreld
ek dans omdat dit my gees op haar vryste vry laat voel te midde van 
die verwarreling van die vertwyfeling
ek dans omdat dit my reguitste reguit pad is na my siel

i dance

i dance regardless of the limitations in my body
i dance regardless of my heart breaking because of an awkward leap
i dance regardless of the tears that well up in my eyes because
of the dance training that passed me by
i dance against my imperfections
i dance to release my strained lungs and ribs from yearslong of coughing
i dance because it reveals my essence
i dance because it makes me fit into the world in an unrefined refined way
i dance because it makes me feel at my freest free amidst
the confusion of the despairing doubt
i dance because it is the straightest straight path to my soul

No comments:

Post a Comment